Миргородська гімназія імені Т.Г.Шевченка Миргородської міської ради Полтавської області
Четвер, 08.12.2022, 11:34
Вітаю Вас, Гість

Додаток 2 до наказу №138 від 30.10.2020 р.

Правила роботи та спілкування в дистанційному режимі для учнів

ШАНОВНІ УЧНІ!

            Відповідно до наказу гімназії від 30.10.2020 р. № «Про тимчасовий порядок організації освітнього процесу в гімназії в період карантину з 02.11.2020 р.» та Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОНУ від 08.09.2020 р. №1115, з 02.11.2020 р. освітній процес у 5-10 класах закладу буде здійснюватися дистанційно.

            Навчання буде проходити на платформі «Моя школа» згідно з розкладом синхронно не менше 30% навчального часу та асинхронно.

            Синхронний режим – це взаємодія між суб'єктами дистанційного навчання, під час якої всі учасники одночасно перебувають у веб-середовищі дистанційного навчання (чат, аудіо-, відеоконференції, соціальні мережі; онлайн-уроки). Асинхронний режим – це взаємодія між суб'єктами дистанційного навчання із затримкою у часі, застосування електронної пошти, форумів, соціальних мереж, надання матеріалів учням для самостійного опрацювання).

            Просимо Вас дотримуватися наступних правил:

1. Учні мають опрацьовувати навчальні матеріали для оволодіння відповідними компетентностями та досягнення передбачених освітньою програмою результатів навчання, дотримуючись принципу академічної доброчесності.

2. Пам’ятайте, що учні й учениці, орієнтовані на успіх, частіше досягають своїх цілей.

3. Дотримуйтесь академічної доброчесності, чесно й самостійно виконуйте завдання.

4. Потрібно навчитися відповідально планувати свій час, збалансувати навантаження між різними видами діяльності та відпочинку, укладайте план виконання завдань з різних предметів, не допускайте відставання, виконуйте всі завдання вчасно. Якщо треба виконати завдання і надіслати відповідь вчителю, обов’язково зробіть це.

Можна вести щоденник навчання, у якому фіксувати час, витрачений на різні навчальні діяльності. Потрібно зосереджуватись на безпосередній діяльності і не намагатись поєднувати її з переглядом соціальних мереж чи переписуванням з друзями. Пам’ятайте: під час навчання ви не повинні втомлюватися, тому обов’язково робіть перерви для відпочинку, прийому їжі.

5.  Перед початком заняття захистіться від усього, що вас відволікатиме. Передусім, це мобільний телефон, навіть якщо він на вібродзвінку, навіть якщо ви плануєте тільки відповідати на СМС. Телефон треба прибрати чимдалі й діставати тільки під час перерв. Також слід створити навколо себе зону тиші й спокою. Будь-яка незапланована перерва на спілкування зіб’є вас з думки й порушить той порядок запам’ятовування, який ви так довго вибудовували.

6. Доки вчите, сидіть нерухомо й зосереджено, а коли повторюєте чи відповідаєте – можна порухатися. Ви здивуєтеся, але запам’ятати вийде набагато більше.

7. Труднощі є невід’ємною частиною навчального процесу, тому важливо конструктивно ставитися до помилок та провалів, які неодмінно трапляються з кожним. Існує кілька стратегій виходу з таких ситуацій, наприклад: пошукати інше джерело інформації, відео на цю тему, інший підручник (в інтернеті доступні електронні версії підручників різних авторів — можливо, учень/учениця краще сприйматиме інформацію в альтернативному поданні). Можна спробувати сформулювати проблему словесно або схемою — досить часто в процесі формулювання інформації людина натрапляє на правильну стежину міркувань. Пам’ятайте: успіх можливий завдяки не вродженим талантам, а наполегливій систематичній практиці.

8. Дотримуйтеся принципів академічної доброчесності, самостійного виконання навчальних завдань, а також завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання. Метою та результатом виконання завдань є не стільки оцінки, скільки набуття компетентностей.

9. Пам’ятайте про дедлайн для спілкування з вчителями, надсилання завдань: з 08.00 до 20.00 в робочі дні (понеділок-п’ятницю) та з 10.00 до 12.00 в суботу (засоби зв’язку: за допомогою функції «повідомлення» на платформі «Моя школа», в телефонному режимі, за допомогою програми Viber).

10.  Позбавтеся будь-якого внутрішнього негативу, пов’язаного з навчанням. Відстежте свої думки з цього приводу. Наприклад, «Я ненавиджу математику» варто замінити на «Я розумію, що математику треба здати, і я з цим впораюся». Замість «Це надто складно для мене» варто казати «Так, це складно, але я молодець і я впораюся». Улюблене пояснення «Я не можу займатися, тому що…» – далі йде виправдання: гамірно, загубилася улюблена ручка, немає підручників, закінчилася кава. Замість цього варто говорити собі й іншим: «Так, я хотів би, щоб у мене були інші умови для занять, але поки це не так, я займатимуся в будь-якій ситуації».

 

Навчальні поради учню

Якщо у тебе виникли проблеми при виконанні домашнього завдання і ти не знаєш, як далі вирішується ця задача, залиш її на потім і вирішуй задачу трохи легшу. Через деякий час ти обов'язково зрозумієш рішення тієї задачі... Далі...

Якщо є проблеми у спілкуванні з однолітками

У тебе проблеми у спілкуванні з однолітками? Зверни увагу на наступне:
1. Щиро і доброзичливо стався до всіх однокласників. Умій поважати їх, бачити позитивні сторони людей, будь привітним і щедрим на схвалення... Далі...

Пам'ятка "Хочу сподобатися"

Що ж справляє найбільше враження на людину при знайомстві? 1. Перше, що впадає в око, - це зачіска, яка може цілком змінити обличчя. Тому якщо ви хочете, щоб на вас звернули увагу в гуті людей, - змініть зачіску, а ще завжди дбайте про своє волосся, щоб справляти гарне враження... Далі...

10 сайтів для школярів, які пояснюють уроки та візуалізують навчальну інформацію

Візуалізація навчальної інформації здатна творити чудеса! Ви впевнені, що навчання має бути не тільки корисним, але і по-справжньому захоплюючим! Тому ми підготували для вас добірку з 10 фантастично цікавих інтерактивних візуалізацій, які можна використовувати на уроках історії, географії, астрономії, математики та хімії.... Далі...

НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА ГАРЯЧА ЛІНІЯ