Миргородська гімназія ім.Т.Г.Шевченка
Миргородська гімназія імені Т.Г.Шевченка Миргородської міської ради Полтавської області
Четвер, 08.12.2016, 20:11
Вітаю Вас, Гість

Облітають листочки з дерев золоті,
Застеляють дорогу до школи.
Вчителям, що усе віддали нам в житті,
Ми віддячить не зможемо ніколи.
Сивий іній упав на ранкову траву,
Білий іній сивіє на скронях.
І ніхто вже не зможе оту сивину
Розтопити у теплих долонях
Кожен день перед вами десятки очей:
І допитливих, й щирих, й байдужих.
Скільки ж ви у житті не доспали ночей,
Щоб росли ми розумні і дужі.

79 років виповнилося нашій школі

Рахувати роки – невдячна це доля.
Рахувати роки – наче пам’ять гортать
Сімдесят вже минуло моїй рідній школі
Школі юній моїй лише сімдесят
Школі юній моїй лише сімдесят п'ять

За 79 років пройшла наша школа непростий шлях

1937 рік. У Миргороді відкрилася семирічна школа з російською мовою навчання. Вона знаходилася в спальних приміщеннях теперішньої школи-інтернату для дітей із вадами слуху. Навчалося 107 учнів.
Першим директором був призначений Остапенко Федір Семенович.
1938 рік. Школа переїздить до новозбудованого приміщення за адресою вулиця Гоголя 90. Директором школи стає Мальчевський Іван Іванович.
1939 рік. Серед навчальних закладів Миргорода школа найкраще підготувалася до ювілею Кобзаря. Їй присвоєно ім’я Тараса Григоровича Шевченка.
1940 рік. Відбувся перший випуск - 11 чоловік.
1941 рік. Другий випуск школи. Першого липня 1941 року пішов на війну перший директор школи Остапенко Федір Семенович. Пройшов усі дороги війни, мав бойові нагороди.
Не повернулися з війни: Мальчевський Іван Іванович – другий директор, Кекало Сергій Васильович – учитель фізики. Зубицька Зінаїда Іванівна – учитель німецької мови. Відерман Поліна Олександрівна – учитель хімії. Пак Семен Трохимович, учитель математики, був розстріляний німцями під час окупації на Комишнянській дорозі.
1941-1944 роки. Під час війни та німецько-фашистської окупації школа не працювала.
1944 рік. У вересні 1944 р. наш навчальний заклад відновив роботу в приміщенні старої школи N 1. Директором був призначений Білоцерківський Юрій Борисович. Працювала школа в тяжких умовах: не було меблів, унаочнень, палива, світла... Останні уроки проходили при свічках, гасових лампах. Не було підручників, зошитів. Учні писали на газетах, старих книжках. Учні школи відсилали на фронт подарунки, листувалися з бійцями, збирали кошти на будівництво танкової колони, розчищали місто від руїн. Учні взяли під опіку госпіталь, де виступали з концертами перед пораненими.
1945 рік. Рік Перемоги. Директор школи - Шматкова Марія Федорівна. Відбувся перший післявоєнний випуск. Школу закінчили тоді 9 чоловік. Випускниця Бєлявська Тетяна була першою серед учнів школи нагороджена золотою медаллю.
 

1946 рік. Директором призначений Локай Федір Михайлович. Чудовий учитель, керівник, він присвятив школі 13 років свого життя. У школі навчалося 408 учнів, працювало 24 вчителі. Навчалися у дві зміни.
1948 рік. 15 січня школа знову була переведена в приміщення школу-інтернат для дітей з вадами слуху Випуск 1948-1949 років - 12 чоловік, які всі вступили до вищих навчальних закладів.
1951 рік. 29-го вересня школа повертається до приміщення по вулиці Гоголя 90 - наш рідний старий корпус. Нарешті під одним дахом розмістилися всі класи, введено профільне навчання. Запрацювали хоровий, спортивний, стрілецькі гуртки.
1953 рік. На першому поверсі обладнана столярна майстерня. Першим учителем праці був Скільсара Григорій Васильович.
1959 рік. Директором стає Коваленко Микола Васильович. 48 учням вручені свідоцтва шофера 3-го класу. Виникла потреба в будівництві нових майстерень. Їх зводять учителі, батьки, учні школи.
 

1960 рік. Відбувся перший випуск школи.
 

1965 рік. Директор школи - Казик Валентина Трохимівна. Облаштовані кабінети біології, хімії, Кількість учнів доходила до 1200. Відбувся перший випуск одиннадцятикласників – 14 чоловік.
 

1968 рік. Серед випускників цього року нагороджені золотими медалями Бараненко Анатолій, Сманов Асан, Піддубний Олександр.В цому ж році закінчив нашу школу і міський голова Паутов Олександр Борисович.
1971 рік. Новий директор школи – Опацький Микола Іванович. Потужність школи набирає обертів. За видатні успіхи колектив школи занесений до Обласної дошки пошани.
 

Багатьох вчителів школи 70-х років пам'ятають миргородці:
Аганесьянс Юлія Іванівна
Бакало Іван Федорович
Бахарєва Тамара Ігорівна
Березовець Віра Марківна
Васильченко Григорій Федорович
Гавриш Тамара Степанівна
Гнатенко Меланія Дмитрівна
Городянська Катерина Марківна
Деркач Ніна Георгіївна
Деркач Олександр Петрович
Єщенко Уляна Сергіївна
Ільясова Ніна Кузьмівна
Кальна Надія Михайлівна
Крилова Людмила Павлівна
Лащонова Марія Василівна
Лукаш Ніна Прокопівна
Мазай Лідія Никифорівна
Малюшенко Парасковія Тимофіївна
Міщенко Марія Петрівна
Морозова Галина Михайлівна
Мох Леонід Григорович
Мох Леся Федосіївна
Мужчіль Віра Миколаївна
Ободовська Надія Петрівна
Овчаренко Людмила Степанівна
Паутова Зоя Іванівна
Радько Ольга Павлівна
Ребров Сергій Пилипович
Реброва Олена Федорівна
Сайко Тетяна Микитівна
Сахаров Костянтин Григорович
Сегинадзе Яким Васильович
Сиротіна Людмила Петрівна
Скільсара Григорій Васильович
Смирнова Руфіна Леонідівна
Снєжко Ольга Петрівна
Снєгур-Грабовська Галина Павлівна
Фендуненко Раїса Євгенівна
Шульгіна Софія Яківна
Ярмоленко Галина Кузьмівна
Ярмоленко Петро Якович
і багатьох-багатьох інших.

1979 рік. Директором школи стає її випускник Радько Анатолій Васильович. Майже 30 років він незмінний керівник, ініціатор усіх починань.

 


80-ті роки – час зміцнення та оновлення нашої школи
Відбувається зміна поколінь. Приходять молоді вчителі, серед яких немало її випускників:
Бузанов Олег Миколайович,
Горобец Олена Михайлівна,
Кравченко Наталія Миколаївна,
Манофа Олег Юрійович,
Мерейда Світлана Михайлівна,
Панченко Оксана Василівна,
Пасічник Світлана Андріївна,
Побережна Олена Дмитрівна,
Савастеєнко Володимир Володимирович,
Самар Галина Григорівна,
Ткаченко Наталія Михайлівна,
Шевченко Ірина Вадимівна

 

 


1988 рік. Відкривається новий корпус школи. Нова спортивна й актова зали, їдальня, нові кабінети, перший в Полтавській області комп'ютерний клас.
У цьому ж році школа бере участь у новому проектному експерименті пілотних шкіл і отримує назву Пілотної школи №6.
1991 рік. Життя йде вперед. У незалежній Україні з'являються школи нового типу. Цього року шоста Пілотна школа стає навчально-виховним комплексом.
Рішення виконавчого комітету Миргородської міської ради їй повертають втрачене в часі горде ім'я Тараса Григоровича Шевченка.
1995 рік. Рамки НВК стають тісними для талановитих учнів школи. Діти своїм бажання більше знати, йти далі, примушують задуматися про новий статус школи. У цьому році школа стає Миргородською гімназією імені Т.Г.Шевченка.
1998 рік. Колектив гімназії залучається до Всеукраїнської експериментальної програми "Психолого-педагогічне проектування соціального розвитку особистості учнів”. Наказом міністра освіти і науки України гімназія включена у мережу експериментальних майданчиків України. Науковий керівник - Киричук Валерій Олександрович
1999 рік. Миргородська гімназія стає першою серед навчальних закладів міста, які включені до мережі Інтернет
2000 рік. Гімназія - учасник Українсько-американського проекту "IREX” "Громадянська освіта”. Гімназисти – беруть участь у міжнародних інтернет - іграх.
2001 рік. Як результат участі у проекті для гімназії виділена інтернет – лінія.
2002 рік. Юні програмісти створюють веб-сайт гімназії і розміщують його в мережу Інтернет.

 

 

 

 


2004 рік. Директор гімназії Радько Анатолій Васильович бере участь у Всеукраїнському конкурсі серед керівників навчальних закладів України. Він став переможцем і був включений до групи кращих директорів України, яка здійснила поїздку до США.

 

 

 

 

 


2006 рік. Всі комп’ютери Миргородської гімназії об’єднані в єдину локальну мережу.
2007 рік. Завершена багаторічна робота педколективу в експериментальній програмі "Психолого-педагогічне проектування соціального розвитку особистості учнів”.

 

 

 

 


В 2007 році значно покращилася спортивно-оздоровча база гімназії. За допомогою місцевої влади побудований новий стадіон із футбольним полем зі штучним покриттям та іншими спортивними спорудами. Офіційне відкриття стадіону відбулося 16 вересня 2007 року. У 2007-2008 навчальному році в гімназії відкрито єдиний у місті спортивний футбольний клас.

 

 

 

 


2008 рік. 28 серпня був відкритий комплекс спортивних тренажерів. Гімназисти отримали можливість активно займатися спортом, зміцнювати себе фізично, відвідувати спортивні секції. Особливо популярна серед школярів секція футболу та дзюдо.
Директором Миргородської гімназії імені Т.Г.Шевченка стає Аршинніков Олександр Григорович. По сьогоднішній день він вправно виконує свої обов’язки.

 

 

З метою виявлення та підтримки обдарованих дітей та учнівської молоді, сприяння розвитку таланту, духовно-емоційних і розумових здібностей учнів у нашому навчальному закладі організована чітка система роботи. Питання виконання заходів щодо реалізації Програми розвитку обдарованих дітей і молоді постійно слухається на засіданнях педагогічної ради, гімназійних методичних об’єднань. Протягом учбового року проводяться науково-практичні конференції, семінари, турніри, предметні тижні, олімпіади, круглі столи, проходить захист творчих науково-дослідницьких робіт учнів. Організовуються консультації для учнів, учителів, батьків з проблем розвитку здібностей та задатків в учнівської молоді. Постійно поновлюється банк даних обдарованих дітей.
Враховуючи сьогоденну потребу в освіченій і талановитій молоді, колектив гімназії сконцентрував особливу увагу на роботі по виявленню обдарованих дітей та розвитку творчих можливостей учнів. Адміністрацією та кафедрами розроблені методичні рекомендації та поради:
- батькам щодо розвитку творчих можливостей дитини;
- батькам, які хочуть зробити обдарованою свою дитину;
- вчителям, як навчати обдарованих дітей;
- як розвивати творчість;
- як розвивати творчі можливості учня з початковим рівнем навчальних досягнень.
Різніченко Володимир – володар головного призу – ордена Золотого Сурка телегри «Найрозумніший».



Учителі школи йдуть в ногу з життям. Широко впроваджуються у практику інноваційні технології, які дозволяють виховувати і навчати учнів на високому науково - методичному рівні.