Миргородська гімназія імені Т.Г.Шевченка Миргородської міської ради Полтавської області
Неділя, 22.04.2018, 22:25
Вітаю Вас, Гість


Працівник кримінальної міліції


Друзі сайту


Пошук


Директор гімназії Аршинніков Олександр Григорович - 20 грудня 1959 року народження, учитель української мови та літератури, учитель вищої категорії, має педагогічне звання «Учитель-методист», нагороджений Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України

Не просто керувати колективом, де чи не кожен учитель – особистість. Для цього самому потрібно бути тричі особистістю та ціною копіткої праці долати шлях першим. Тому у Олександра Григоровича є така звичка – тримати завжди руку на пульсі, відчувати ритм роботи колективу. Він енергійний, вимогливий до себе та підлеглих керівник. Мудрий друг, порадник, наставник та господар оселі. Провідна риса педагогічної діяльності Олександра Григоровича – це віра в кожного вчителя, в кожну дитину. Ще працюючи на посаді заступника директора з методичної роботи, він спрямовував свою діяльність на розвиток творчої особистості учня, розвиток творчого потенціалу, закладеного в дитині природою. Тепер, працюючи на посаді директора гімназії, його високий професіоналізм, творчий підхід до вирішення багатьох складних організаційних , педагогічних та психологічних питань навчально-виховного процесу, забезпечує високу результативність та якість роботи закладу. Результат роботи гімназії – це глибокі знання учнів, високий рейтинг не тільки в місті, а й за його межами.
Як керівник, Олександр Григорович завжди узгоджує інтереси колективу з завданнями суспільства. Такий підхід передбачає глибоке знання важливих економічних і соціальних завдань в розвитку держави, розуміння ролі та місця свого колективу у вирішенні цих завдань. Йому притаманна діловитість, яка характеризує керівника з точки зopy працездатності та вміння раціонально здійснювати діяльність. Вона передбачає високий рівень професійних навичок та умінь, а також бажання керуватися при виконанні обов'язків перш за все інтересами справи і поставленими завданнями. Крім того, як підприємливий керівник школи, сам активно працює для того, щоб створити такі умови праці підлеглих, при яких ефективність навчально-виховного процесу буде найвищою, володіє навиками формулювати реальні завдання і виконувати їx. Компетентність - одна з важливих вимог, яка пред'являється до керівника. Щодо професійної компетентності Олександра Григоровича, то потрібно відмітити загальний світогляд, високу культуру; професійне знання психолого-педагогічних наук, зокрема теорії управління, наукових основ управління школою, педагогічної етики; здатність peaлізувати свої знання на практиці, володіти методами досліджень (соціологічних, психологічних, педагогічних, школознавчих).
Важливою якістю Олександра Григоровича є його етичні установки. Службова етика один із прикладних aспектів етичної науки, її змістом є моpaльні стосунки між людьми в процесі праці та реалізації управлінських рішень. Тому він справедливий в оцінці здібностей і поведінки своїх колег, рівний в спілкуванні з ними, справедливий й принциповий у вирішенні проблем, будь-яких питань.
Олександр Григорович має любов і повагу до дітей; почуття обов'язку і відповідальності; володіння сильною волею, здатність переборювати внутрішні та зовнішні перешкоди на шляху до досягнення мети; наполегливість в справах, здатність до розумного ризику, терплячість. Ініціативний , самокритичний, динамічний, вимогливий до себе та інших, врівноважений, дотримується педагогічного такту. Має не аби який оптимізм, здатність переборювати труднощі, рішучість, вміння самостійно приймати своєчасні рішення, в критичних ситуаціях брати на себе відповідальність за результат діяльності.
Спеціаліст високого рівня, учитель вищої категорії, « Учитель – методист », він постійно збагачує свій арсенал упровадженням інтерактивних технологій. Олександр Григорович закінчив Полтавський державний педагогічний інститут ім. В.Г.Короленка (українське відділення філологічного факультету). З 1983 року почав працювати учителем української мови і літератури Миргородської гімназії ім. Т.Г.Шевченка. Як фахівець має високий рівень науково-теоретичної підготовки, досконало володіє методикою проведення сучасного уроку української мови і літератури. Кожен урок має продуману, чітко виражену навчальну, виховну і розвивальну мету, тип його добирається з урахуванням конкретної дидактичної мети. Форми і методи організації учнівського колективу на уроці відповідають завданням уроку, змісту і характеру навчального матеріалу.
Опанування і впровадження у практику своєї роботи нових педагогічних технологій дало можливість Олександру Григоровичу виробити власну систему ефективних форм і методів роботи в руслі застосування особистісно-зорієнтованих підходів до навчального та виховного процесу.. Учні Олександра Григоровича постійно є переможцями і призерами І і ІІ етапів Всеукраїнської олімпіади з української мови і літератури, Міжнародних конкурсів з української мови імені Петра Яцика.
Аршинніков Олександр Григорович бере активну участь у громадському житті: делегат ІІ Всеукраїнського з’їзду працівників освіти, ІУ Всесвітнього форуму українців. Нагороджений грамотами і Почесними грамотами відділу освіти Миргородської міської ради, грамотою Полтавського обласного управління народної освіти, Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України.
Депутат Миргородської міської ради третього і четвертого скликань, заступник голови постійної депутатської комісії з питань освіти, культури, молоді, духовності і спорту. За творчу працю, високий професіоналізм, значний особистий внесок у розвиток освіти міста нагороджений Почесними грамотами Миргородської міської ради Полтавської області та її виконавчого комітету.