Головна » Статті » Виховна робота » Сценарії заходів |
Сценарій години спілкування за темою:„ Професії наших батьків”
Сценарій години спілкування за темою: „ Професії наших батьків” Автор: Погорєлов Олег Віталійович, класний керівник 6-В класу Зміст виховної діяльності: ціннісне ставлення до праці. Час проведення: 45 хвилин Місце проведення: класна кімната Тема: „Професії наших батьків” Мета: Виховувати любов до праці, розвивати у дітей розумові та творчі здібності, уміння, навички з метою орієнтації їх на свідомий вибір майбутньої професії. Хід заходу. Учитель. Шановні учні! Сьогодні ми познайомимося з професіями наших батьків. Ця зустріч актуальна, тому що праця завжди була, є і буде основою життя. І від того, як людина працюватиме, буде залежати майбутнє не тільки сім'ї, а й держави. Отже, основним завданням є свідомий вибір вами майбутньої професії. 1-й ведучий. Не за глибокими морями, Не за дрімучими лісами, Не в якомусь чужоземному царстві, А в нашому рідному Миргороді, Споконвіку живуть-поживають І горя не знають Дуже працьовиті українці. 2-й ведучий. Професіоналів серед них багато. Вони - майстри своєї справи. На роботу ідуть, як на свято. Шанують люди їх талант і славу. 1-й ведучий. Батьки і діти - сім'я єдина. Шанувати будемо рідну Україну, Працювати будемо завзято, Щоб життя у нас було, як свято. 2-й ведучий. Тож сьогодні ми вас усіх вітаємо І від серця щирого успіхів бажаємо. Хай щастя й радість завітає в кожен дім. І від порога й до порога, мов рушником, Хай м'яко стелиться життєва дорога... Учитель. Здавна відомо, що батьки для дітей є взірцем у житті, еталоном чистоти, доброти, порядності. Вони намагаються бути схожими на них. Адже від батьків діти успадковують все найкраще: характер, здібності й, нарешті, - талант. Талановиті батьки - талановиті діти! А зараз ми помандруємо у світ професій і познайомимо вас із класифікацією спеціальностей за п'ятьма типами, а саме: 1. Людина - людина. 2. Людина - техніка. 3. Людина - природа. 4. Людина - знакова система. 5. Людина - художній образ. 1-й учень. До першого типу належать такі професії: педагог, лікар, продавець... Той, хто хоче обрати професію такого типу, повинен розвивати свої організаторські здібності, уміння спілкуватися з людьми, мати терпіння, врівноваженість. 2-й учень. До другого типу можна віднести такі професії: інженер, водій, електрик, слюсар... Щоб оволодіти цими професіями, треба серйозну увагу приділяти геометрії, фізиці, урокам трудового навчання, технічній праці. 3-й учень. Третій тип об'єднує професії ветеринара, агронома, геолога... 4-й учень. Четвертий тип включає такі, наприклад, професії, як програміст, економіст, коректор, менеджер, бухгалтер. 5-й учень. І нарешті, до п'ятого типу вчені відносять професії музиканта, актора, письменника, художника, архітектора, дизайнера, модельєра, косметолога... Учитель. Діти, професій поганих не буває. І яку б ви не обрали, скажу вам, що глибоку вдячність і пошану викликає завжди той, хто чесно працює. Хай летить, як птах крилатий, Мрія з краю в край. Час спливе, і життя скаже: «Шлях свій вибирай». Тож, шановні, не лінуйтесь: До вибору життєвого вже зараз готуйтесь. 1-й учень. Професій безліч є цікавих. Але свою обрати як. Щоб добре діло й добра слава? І ми міркуємо ось так. 2-й учень. Я хочу бути космонавтом, У космос кораблі водити. 3-й учень. А я - учителем, щоб научати Маленьких діток в світі жити. 4-й учень. Почесно сіяти, орати, І трактори ремонтувати. 5-й учень. Артистом точно буду я, Про це мріє вся сім'я. 6-й учень. Людей я буду лікувати, Промінчик сонця дарувати. 7-й учень. А я скажу вам, друзі, чесно: Всі в нас професії - почесні! Учитель. Якщо випускники уже більш конкретно говорять про свою майбутню професію, то учням вашого віку хочеться бути і лікарями, і артистами, і космонавтами, а ще — в'язати, читати книги, допомагати батькам по господарству. А це - світ дитячих захоплень, який приведе їх у країну Професії. І стануть вони справжніми громадянами України. Україна рідна, мила, Знаєш, звідки в тебе сила? Чому впевненість ти маєш? З чого розум ти черпаєш? Тим міцне твоє коріння, Що розумнеє насіння В душі молоді поклали - Урожай талантів мали! Малюють діти і співають, Танцюють гарно й вишивають, Історію Батьківщини Залюбки вивчають! Учениця. Перукар. Таке коротке слово, а скільки бажання дарувати людям красу. Сідаєш в крісло, зручно вмощуєшся перед дзеркалом, заплющуєш очі -й поринаєш у світ фантазій. Ти немов зачарований. Розкриваєш очі - і не впізнаєш себе! Чудова зачіска, усмішка на вустах, здивований погляд. І світ такий прекрасний... Ведуча. Серед тисячі професій є професія вчителя, і вона - одна з найголовніших. Бо немає України без рідної неньки, А без вчителя-людини збідніє серденько. Тож нехай кожен у нас пам'ятає, Що вчитель - найвищу посаду займає. І перш, ніж у роль Президента вступити, Учитель повинен його научити. Учениця. Я хочу бути вчителем. Хочу працювати в школі, щодня дарувати дітям радість пізнання. Учителю! Тобі я подарую небо, Спів солов'я, зелені трави, І тихий шум ріки, вербову гілочку. Й ранкові сонячні заграви. На п'єдесталі світової слави, Учителю, тебе я пізнаю. Вклоняюся тобі доземно За мудрість і за вічну молодість твою. Учениця. Цвіте терен, цвіте терен, А цвіт опадає. Хто до школи ще не ходить, Той горя не знає. А я молода дівчина, Та й горя зазнала. В школу мати мене послала, Щоб науки знала. Сиджу в класі я за партою, Сиджу та й дрімаю, Що питає мене вчитель, Нічого не знаю. Учитель Ой, дівчино, шумить гай, Про гулянку забувай, забувай, Свій підручник відкривай, Та читати починай. Виконай вправу та йди сюди, А дрімати не ходи, не ходи. Учениця Дивлюсь я в підручник Та й думку гадаю: Я ж славна дівчина, Чудово читаю. То ж добре давайте Разом працювати, До вибору життєвого Себе готувати. Сценка «Муха й Бджола» (виконують учні класу). Мета. Показати, що результат своєї праці - найсолодший. Автор. Як тільки сонечко пригріло, Муха вмостилася на красивій розкішній квітці й ліниво стала потирати лапками живіт. Ось до квітки прилетіла Бджола і почала швидко всмоктувати нектар. Муха. Чого ти мені спати заважаєш? Мою квіточку гойдаєш. Бджола. Я тобі не заважаю, З квітки я нектар збираю. Муха. Дурна Бджола! Чого так посміхаєшся? Бджола. Бо мушу облетіти тисячі квіток, Зібрати мед, нагодувати діточок. Муха. Хе-хе. Погано ти працюєш! Либонь і вдома не ночуєш? Не буду я збирать по краплі мед, Не хочу знати я такої моди, Бо для мого здоров'я ця робота шкодить. Автор. І Муха шмигнула у нашу хату, Де не було ні мами, ні тата. Муха. Ой, скільки меду, з'їм я ложку! Ой, ще одну. І ще одну. Ой, муть, кину ложку: Візьму весь мед я на дорожку. Автор. Муха в банку ту влетіла, Сіла в мед і утопилась. Недарма в народі кажуть: «Потрошку дбай, але своєю працею». Ведучий. У народі говорять: людина живе не для того, щоб їсти, а їсть для того, щоб жити». А щоб життя було цікавим, змістовним, а люди - здоровими, розумними, енергійними, працездатними, треба подумати про повноцінний раціон харчування. Про це успішно дбають кухарі. Учениця. Добре годувати людей не менш важливо, ніж будувати машини, лікувати хворих, навчати дітей. Від якості їжі залежить настрій, працездатність людей усіх професій. Кулінарія - це ціла наука, яку треба глибоко вивчати для того, щоб дарувати людям радість життя. Учень. А врешті, якщо ми і не станемо професійними артистами, лікарями, спортсменами, кулінарами, то обов'язково будемо справжніми громадянами, адже ми - майбутнє твоє, Україно! Учитель. Життя прожить - не поле перейти. Від труднощів не можна заховатись. Свою стежину слід в житті знайти, Щоб в щасті й радості купатись. | |
Переглядів: 11925 | Рейтинг: 2.5/4 |
Всього коментарів: 0 | |