Миргородська гімназія імені Т.Г.Шевченка Миргородської міської ради Полтавської області
Субота, 08.08.2020, 20:20
Вітаю Вас, Гість
Працівник кримінальної поліції


Друзі сайту


Пошук


Головна » Статті » Виховна робота » Сценарії заходів

Година спілкування «Сам собі вихователь»

Сценарій години спілкування за темою:
«Сам собі вихователь»

Автор: Кравченко Наталія Миколаївна
класний керівник 8-В класу

Зміст виховної діяльності: Ціннісне ставлення до себе
Час проведення: 45 хвилин
Місце проведення: класна кімната
Тема: «Сам собі вихователь»
Мета: виховувати ціннісне ставлення до себе; вчити знаходити вихід з будь-якої ситуації; формувати навички аналізу своїх вчинків; виховувати почуття відповідальності за свої вчинки, справедливості, правдивості, співпереживання.
Форма заходу: бесіда з елементами розв’язування ситуацій.
Обладнання: епіграф на дошці: «Будь-який поганий вчинок носить у собі батіг свого винуватця» (В. Ключевський).

Алгоритм роботи:

І. Організаційний момент. Підготовка до класної години

1. Учні розбиваються на мікрогрупи для розв’язання ситуацій, запропонованих учителем.
2. На аркушах написано або намальовано ситуативні моменти або ситуації.
3. Дібрати прислів’я й приказки про правду й неправду.

ІІ.. Оголошення теми й мети уроку. Робота з теми

1. Слово класного керівника.
Класний керівник Діти, перед вами ситуація, яка могла б статись або колись сталася з вами. Уважно прочитайте її та проаналізуйте.

Ситуація 1.
За тематичним оцінюванням Павло отримав 3 бали. Щоденника не дав. Батькам на запитання: «Як справи?», відповів: «Добре».
• Чи можна вважати, що Павло обдурив батьків, адже він має право на перездачу?
• Що б ви порадили Павлові сказати вдома?
• А як ви робите в такому випадку?

Ситуація 2.
Учитель зробив зауваження черговому за те, що хтось розмалював парту. Черговий знав, що це зробив його друг, але вимив парту сам. Мовляв, не хочу продавати друга.
• Як би зробили ви?
• Хто повинен помити парту?

Ситуація З.
Часто гроші, які вам дають на обід, ви витрачаєте по-своєму: купуєте жуйки, чіпси, сухарики.
Виправдуючись перед батьками, заявляєте: «Я ж їх витратив на їжу! Яка різниця, що я купив?»
• Чи праві ви?
• Аргументуйте свою відповідь.

Ситуація 4.
Максим ударів одну дівчинку. Учитель записала йому зауваження, тому що вона не бачила, як Оля скинула його книжки на підлогу з парти й образила його за те, що він не поступився своїм місцем її подрузі! А Максим змовчав.
• Хто не правий? Скільки разів була неправа Оля?
• А як би зробили ви?

Ситуація 5.
Андрій отримав 5 балів, а очікував 8 з історії. Він заявив учителю: «Ви неправильно мене оцінили, я заслужив більший бал».
• Чи прав Андрій? Як треба було зробити?

Ситуація 6.
На суботник прийшли не всі. Один не вивчив вірш, інший пішов до репетитора, третій — на танці, четвертий—просто проспав.
• Що повинен зробити кожен із них?
• Що повинен зробити вчитель?

Бесіда з учнями.

Класний керівник. Діти, ознайомте нас із вашими ситуаціями й вашою думкою (кожна мікрогрупа розповідає про свою ситуацію).
—Які прислів’я чи приказки з кожної ситуації можете пригадати?

Учні. «У кому правди немає — у тому й добра мало».
«Приховати обман — теж обман».
«Когось обманеш на день, себе на все життя».
«Правдивій людині й неправди не кажуть».

Підсумки

Класний керівник. Сьогодні ми з вами розібрали ситуації, які часто трапляються в нашому класі. Хотілося б, щоб ви завжди були порядними людьми стосовно одне одного, справедливими й чесними з собою й іншими, поважали інших і себе.
Категорія: Сценарії заходів | Додав: VVS (12.10.2012)
Переглядів: 2990 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]