Головна » Статті » Виховна робота » Сценарії заходів |
Година спілкування «Сам собі вихователь»
Сценарій години спілкування за темою: «Сам собі вихователь» Автор: Кравченко Наталія Миколаївна класний керівник 8-В класу Зміст виховної діяльності: Ціннісне ставлення до себе Час проведення: 45 хвилин Місце проведення: класна кімната Тема: «Сам собі вихователь» Мета: виховувати ціннісне ставлення до себе; вчити знаходити вихід з будь-якої ситуації; формувати навички аналізу своїх вчинків; виховувати почуття відповідальності за свої вчинки, справедливості, правдивості, співпереживання. Форма заходу: бесіда з елементами розв’язування ситуацій. Обладнання: епіграф на дошці: «Будь-який поганий вчинок носить у собі батіг свого винуватця» (В. Ключевський). Алгоритм роботи: І. Організаційний момент. Підготовка до класної години 1. Учні розбиваються на мікрогрупи для розв’язання ситуацій, запропонованих учителем. 2. На аркушах написано або намальовано ситуативні моменти або ситуації. 3. Дібрати прислів’я й приказки про правду й неправду. ІІ.. Оголошення теми й мети уроку. Робота з теми 1. Слово класного керівника. Класний керівник Діти, перед вами ситуація, яка могла б статись або колись сталася з вами. Уважно прочитайте її та проаналізуйте. Ситуація 1. За тематичним оцінюванням Павло отримав 3 бали. Щоденника не дав. Батькам на запитання: «Як справи?», відповів: «Добре». • Чи можна вважати, що Павло обдурив батьків, адже він має право на перездачу? • Що б ви порадили Павлові сказати вдома? • А як ви робите в такому випадку? Ситуація 2. Учитель зробив зауваження черговому за те, що хтось розмалював парту. Черговий знав, що це зробив його друг, але вимив парту сам. Мовляв, не хочу продавати друга. • Як би зробили ви? • Хто повинен помити парту? Ситуація З. Часто гроші, які вам дають на обід, ви витрачаєте по-своєму: купуєте жуйки, чіпси, сухарики. Виправдуючись перед батьками, заявляєте: «Я ж їх витратив на їжу! Яка різниця, що я купив?» • Чи праві ви? • Аргументуйте свою відповідь. Ситуація 4. Максим ударів одну дівчинку. Учитель записала йому зауваження, тому що вона не бачила, як Оля скинула його книжки на підлогу з парти й образила його за те, що він не поступився своїм місцем її подрузі! А Максим змовчав. • Хто не правий? Скільки разів була неправа Оля? • А як би зробили ви? Ситуація 5. Андрій отримав 5 балів, а очікував 8 з історії. Він заявив учителю: «Ви неправильно мене оцінили, я заслужив більший бал». • Чи прав Андрій? Як треба було зробити? Ситуація 6. На суботник прийшли не всі. Один не вивчив вірш, інший пішов до репетитора, третій — на танці, четвертий—просто проспав. • Що повинен зробити кожен із них? • Що повинен зробити вчитель? Бесіда з учнями. Класний керівник. Діти, ознайомте нас із вашими ситуаціями й вашою думкою (кожна мікрогрупа розповідає про свою ситуацію). —Які прислів’я чи приказки з кожної ситуації можете пригадати? Учні. «У кому правди немає — у тому й добра мало». «Приховати обман — теж обман». «Когось обманеш на день, себе на все життя». «Правдивій людині й неправди не кажуть». Підсумки Класний керівник. Сьогодні ми з вами розібрали ситуації, які часто трапляються в нашому класі. Хотілося б, щоб ви завжди були порядними людьми стосовно одне одного, справедливими й чесними з собою й іншими, поважали інших і себе. | |
Переглядів: 3454 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |