Миргородська гімназія імені Т.Г.Шевченка Миргородської міської ради Полтавської області
Четвер, 21.11.2024, 09:57
Вітаю Вас, Гість

Директор гімназії – Шевченко Ірина Вадимівна, 1972 року народження, учитель зарубіжної літератури вищої категорії, учитель – методист.
Із гімназією пов’язана левова частка життя Ірини Вадимівни. Адже з 1979 по 1989 рік вона навчалася у цьому закладі, а в серпні 1989 року переступила поріг своєї школи у якості старшої піонерської вожатої. У 1992 році почала свою педагогічну діяльність як учитель російської мови та літератури. Із 2003 року свою роботу в гімназії поєднувала з виконанням обов’язків голови методичного об’єднання вчителів російської мови та зарубіжної літератури м. Миргорода.
Працюючи учителем, будучи класним керівником, розвивала в собі організаторські здібності, навички спілкування з дітьми, батьками; училася плідно співпрацювати з колегами, адміністрацією; все більше захоплювалася своєю школою і педагогічним колективом. Мала можливість в гімназії спробувати свої сили як завідувач кафедри іноземних мов та світової літератури, голова ради гімназії. За роки роботи в закладі знайшла тут найвірніших друзів і однодумців – ентузіастів. Знайома з традиціями гімназії і розуміє: не можна зіпсувати те хороше, що в ній вже є.
За роки роботи вчителем була учасницею та переможницею педагогічних конкурсів (у 2003 році методична розробка «Аудирование как навык, лежащий в основе всех видов речевой деятельности» була визнана однією з кращих на обласному ярмарку педтехнологій «Творчі сходинки освітян Полтавщини»; міський конкурс «Урок року-2007» – І місце у номінації «Зарубіжна література», 2009 рік – І місце у міському конкурсі «Урок року» у номінації «Урок російської мови»).
Її учні – її гордість. Кращі з них є переможцями ІІ (міського), ІІІ (обласного) та IV (всеукраїнського) етапів Всеукраїнської олімпіади з російської мови та літератури; міського та обласного етапів Всеукраїнського конкурсу – захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук України. Серед найзначніших досягнень – ІІІ місце в обласному етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів МАН (секція «Російська мова») та ІІІ місце на всеукраїнському етапі олімпіади з російської мови та літератури Дєдкової Ольги (2013 р., 2014 рр.).
Протягом педагогічної діяльності надрукувала методичні посібники «Готовим к олимпиаде. Методическое пособие для учителя русского языка и литературы», «Спадщина А.С. Макаренка та її місце у педагогіці ХХІ ст.», «Партнерство школи та сім’ї в ім’я творчого розвитку дитини», «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках зарубіжної літератури та в позаурочній діяльності» та ін. Ініціювала та випустила у 2013 році збірочку творів, написаних талановитими гімназистами, – «Перлини дитячої творчості». Методичні розробки публікувалися в журналі «Відкритий урок: розробки, технології, досвід», на сайті освітнього проекту «На урок», статті – у Всеукраїнському науково-практичному освітньо-популярному журналі «Імідж сучасного педагога».
З січня 2013 р. працювала у методичному кабінеті відділу освіти Миргородської міської ради методистом з виховної роботи та позашкільної освіти і викладала зарубіжну літературу та мистецтво спілкування в Миргородській гімназії імені Т.Г. Шевченка. Є членом журі ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнської олімпіади з російської мови та літератури.
З 2015 по 2019 р. очолювала Миргородську міську організацію Профспілки працівників освіти і науки, була членом президії та обкому Полтавської обласної організації профспілки.
У складі команди НВК «Гелікон» та представників громадськості й міської влади долучилася до Всеукраїнської програми освіти для демократичного громадянства в Україні «Демократична школа», побувавши на першому тренінгу в рамках Програми в м. Києві у березні 2016 року. Була експертом рукопису підручника «Російська мова (8-й рік навчання) для ЗНЗ з навчанням українською мовою» (автори Голобородько Є.П., Коновалова М.В., Фефілова Г.Є.) у 2016 році. У квітні 2016 р. взяла участь як доповідач в обласній науково-практичній конференції «Національно-патріотичне виховання: взаємодія теорії і практики». Як методист методичного кабінету стала співавтором методичних рекомендацій на допомогу спеціалістам відділів освіти, методистам методичних кабінетів, керівникам закладів позашкільної освіти щодо нормативно-методичного забезпечення державної атестації позашкільного навчального закладу комунальної власності (вересень 2016 р.).
У 2017 році працювала в робочій групі з оновлення навчальних програм з російської мови (5-9 класи) для шкіл з українською мовою навчання, а також стала одним із авторів програми з російської мови для 10-11 класів шкіл з українською мовою навчання.
Має сертифікати про проходження навчання за курсами «Основи інформаційних технологій», «Intel® «Навчання для майбутнього», «Учителі в онлайні». Протягом 2018 року успішно завершила онлайн-курси «Недискримінаційний підхід у навчанні», «Ефективні презентації», взяла участь у вебінарах «Візуалізація в освітньому процесі: скрайбінг, скетчноутінг, інтелект-карти та інші інструменти», «Інтелектуальна карта: використання в освітній діяльності», «Як запровадити фінансову автономію школи: дії директора», «Тайм-менеджмент в управлінні освітнім процесом», про що має сертифікати та свідоцтва; нагороджена подякою за поповнення бібліотеки проекту «На урок» авторськими розробками. Успішно пройшла навчальний курс «Верховенство права в діяльності органів місцевого самоврядування в Україні». У 2019 році прослухала онлайн-курс «Ефективні комунікації освітніх управлінців» та отримала сертифікат.
За роки роботи має низку нагород: подяки Миргородської міської ради, ПОІППО ім. М.В. Остроградського; грамоти відділу освіти Миргородської міської ради, ПОІППО ім. М.В. Остроградського, Департаменту освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації.
З липня 2019 р. Шевченко І.В. працює директором Миргородської гімназії імені Т.Г. Шевченка. Роблячи перші кроки на цій посаді, Ірина Вадимівна поставила перед собою мету – вдихнути нове життя в гімназію, дати їй відкрити «друге дихання», перетворити її на Заклад необмежених можливостей для всіх учасників освітнього процесу, і в першу чергу для учнів.