09:37 Тиждень математики, фізики та інформатики | |
За традицією у нашій гімназії відбувся Тиждень математики, фізики та інформатики. Учні 5 – 8-х класів під керівництвом учителів кафедри підготували дуже цікаві тематичні газети, кросворди, ребуси. Було проведено конкурс «Розшифруй ребус та отримай додатковий бал до письмової роботи». Учитель фізики Міхіна О.М. з учнями 9-Б класу провела для 7-х класів «Фізичну вікторину», Для учнів 6-х класів пройшов «Математичний брейн-ринг». Всі команди дуже ретельно готувалися до цих заходів: придумували назви команд, девізи, емблеми. Вболівальники щиро підтримували свої команди, підготувавши плакати. Журі змагань було представлене учнями-переможцями міських олімпіад з цих предметів, а головами журі – переможці обласних олімпіад (Сохацька А., Улізько Ю., Гончаров К.). Для зацікавленості учнів 6-х класів до вивчення фізики Міхіна О.М. і учні 9 – Б класу (математичного профілю) підготували для них «Фізичний кінозал», використавши для цього фрагменти мультфільмів. Учителі математики Арсенюк О.Ю. і Шевченко Н.М. підготували і провели для учнів 5-х класів «Математичну вікторину», Шевченко Н.М. з учнями 7-го класу завітали на уроки до учнів 9-х класів і продемонстрували їм математичні фокуси, чим дуже зацікавили їх. Учитель Радченко О.І. проводила для 8 – А класу математичну гру «Хто хоче стати мільйонером?». Учні 8-х класів взяли участь у фізичному «Брейн-ринзі», який для них підготувала учитель фізики Радько Н.Г., Учитель інформатики Погорєлов О.В. підготував для 9-х класів «Брейн-ринг» з інформатики. Учитель Долуда Н.О. з учнями 11 – Б класу підготували виставку стереометричних фігур, виготовлених власноруч. В подальшому ці моделі можна буде використовувати на уроках. Учитель Кравченко Н.М. на уроці геометрії в 11 – А класі показала презентацію про видатного нідерландського художника-графіка Мауріца Корнеліса Ешера, який відомий перш за все своїми концептуальними літографіями, гравюрами на дереві й металі, в яких він майстерно досліджував пластичні аспекти понять нескінченності і симетрії, а також особливості психологічного сприйняття складних тривимірних об’єктів. Треба відмітити, що всі заходи були ретельно підготовлені і проведені на дуже високому рівні, а учні 9, 10 і 11 класів активно допомагали в проведенні всіх заходів.
| |
|
Всего комментариев: 0 | |