Миргородська гімназія імені Т.Г.Шевченка Миргородської міської ради Полтавської області
Середа, 24.04.2024, 07:02
Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті » Виховна робота » Сценарії заходів

година спілкування "Освіта – шлях до майбутньої професії"

Сценарій години спілкування за темою:
"Освіта – шлях до майбутньої професії"

Автор: Кравченко Наталія Миколаївна
класний керівник 8-В класу

Зміст виховної діяльності: Ціннісне ставлення до праці
Час проведення: 45 хвилин
Місце проведення: класна кімната
Тема: "Освіта - шлях до майбутньої професії"
Мета: формувати в учнів ціннісне ставлення до праці, свідоме ставлення до навчання, сприяти розвитку мислення та творчої активності учнів, виховувати в учнів повагу до себе, упевненість, що знання необхідні їм для отримання в майбутньому бажаної професії і визначення життєвого шляху.
Обладнання: аудіозапис музики, плакати з прислів'ями на тему навчання, картки із назвами різних професій.
Коментар: наприкінці заходу ведучі пропонують учням заповнити анкети «Моє ставлення до навчання», які потім передають шкільному психологу.

ДІЙОВІ ОСОБИ: 1-й ведучий, 2-й ведучий, учні – читці (чотири особи).

Виховний захід відбувається в класі або шкільній бібліотеці. Столи в приміщенні розставлені півколом, щоб
усі учні добре бачили одне одного.
Угорі на видному місці прилаштовано плакати з українськими народними приказками на тему навчання:
«Наука в ліс не заведе, а з лісу виведе», «Здобудеш освіту — побачиш більше світу», «Корінь навчання
гіркий, а плід його солодкий», «Наука і труд поряд живуть», «Знання і мудрість прикрашають людину»,
«Навчання — світло, а невчення — пітьма», «Не тоді сором, як не знаєш, а тоді, як не вчишся».

Звучить музика. Наперед виходять ведучі.

1-й ведучий. Доброго дня, друзі!

2-й ведучий. Привіт, хлопчики та дівчатка. (Показує на плакати з прислів'ями) Як ви гадаєте, про що ми поведемо сьогодні розмову?

Учні читають прислів'я, відповідають на запитання: «Розмова піде про користь навчання».

1-й ведучий. Так, правильно, ми поговоримо про навчання, точніше про те, як воно допомагає у житті. А щоб наша бесіда була більш цікавою, давайте оберемо з наведених прислів'їв одне, коротеньке, і ним назвемо наш захід.

Учні обирають назву заходу.

2-й ведучий. Що ж, тему бесіди обрано, тож можна розпочинати. Та спочатку скажіть мені, навіщо людині навчатись? Жили ж собі люди колись і без освіти.

Учні висловлюють власні думки щодо запитання.

Ведучі доповнюють і узагальнюють відповіді.

1-й ведучий. Так, друзі, без освіти не можна отримати професію, про яку мрієш з дитинства, не можна стати розумною досвідченою людиною. На світі існує чимало добрих професій, корисних і цікавих.
Наперед виходять учні-читці.

1-й учень
У нашім парку квітникарка
Зростила тисячі квіток!
Якщо буває дуже жарко,
Ми в парк ідемо, в холодок.
Тут на спочинку по роботі
Приїжджі люди і свої.
Лиш квітникарка у турботі,
Щодень ми бачимо її.

2-й учень.
Вона з лопатою, сапою,
Зі шлангом — дощ пустити слід!
І все немає їй спокою
Ні в полудень, ані в обід.
Весела, рада квітникарка, —
Розквітли квітоньки усі!
І мовить так: Хай люди в парку
Відпочивають у красі.

2-й ведучий. Ось така чудова професія — дарувати людям красу квітів. А які ще професії, що роблять наше життя гарним, ви знаєте?
Учні відповідають: «Художник, перукар, музикант, скульптор, дизайнер, модельєр та ін.

Ведучі доповнюють відповіді учнів.

Наперед виходять учні-читці.

3-й учень.
Наш кухар, ніби боровик,
Надів біленьку шапку,
Готує нам він холодник
І запікає бабку.

4-й учень.
Смачний у кухаря пиріг,
Чудова каша манна.
Він дбає про здоров'я всіх —
За це йому і шана.

1-й ведучий. Дійсно, професія кухаря дуже корисна. До речі, професій, які дбають про нас, чимало. Цікаво, чи знаєте ви їх?

Учні називають корисні професії і пояснюють, про що дбають люди цих професій. Орієнтовні відповіді: Лікар — піклується про здоров'я людей, учитель — дбає про освіту, міліціонер — стежить за порядком і дотриманням законів, пожежник — рятує від пожеж, водій — перевозить пасажирів, листоноша — доставляє пошту, будівельник — зводить будинки.

2-й ведучий. Отже, друзі, виявляється, немає нікчемних професій — кожна потрібна, бо створена на благо людей. А тепер пропонуємо трохи пограти.

Ведучі проводять творчу гру:

«Гімн професіям»

Ведучі поділяють учнів на кілька груп і розподіляють між ними різні професії. Наприклад, одна група — лікарі, інша — учителі, третя — будівельники, четверта — художники.
Кожна група має перелічити головні риси характеру, які притаманні людям тієї чи іншої професії, а потім написати девіз цієї професії (чотири рядки).
По закінченні гри ведучі й учні спільно визначають, яка група відповідала найкраще. Із написаних девізів складають «Гімн професіям».

1-й ведучий. Напевне, кожен із вас мріє про те, ким буде, коли виросте. Хтось хоче стати лікарем, хтось — геологом чи археологом, а хтось — економістом... Одним словом, скільки професій, стільки і мрій. Та чи добре ви знаєте, які науки потрібно опанувати, щоб здійснити свою мрію?

Учні по черзі називають професію, яку хочуть набути після школи, і шкільну дисципліну, знання якої важливе для цієї професії. Орієнтовні відповіді: Економіст — математика, лікар та аптекар — біологія, хімія, археолог — історія, геолог та еколог — географія, біологія, інженер-будівельник — математика, фізика, програміст — інформатика, перекладач — іноземна мова.

2-й ведучий. Людина навчається передусім тому, що їй цікаво дізнатись
про щось нове і чогось навчитись. Це — перша причина. Від природи потяг до навчання є в кожного з нас. Але одні люди розвивають у собі допитливість, а інші лінуються. Скажіть, друзі, а що вас спонукає до навчання?

Учні висловлюють власні думки щодо запитання.

Звучить музика.

1-й ведучий. От і добігає кінця наша розмова про користь навчання.

2-й ведучий. Сподіваємось, що вам було цікаво. А наостанок ми хочемо побажати: навчайтесь із задоволенням і зростайте розумними людьми.

1-й та 2-й ведучі (разом). Щасти вам, друзі!
Категорія: Сценарії заходів | Додав: VVS (17.10.2012)
Переглядів: 6938 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]